Van Hoecke Webinar: De toekomst van klantgerichtheid

Geplaatst op
12 mei 2020
Auteur
Karen Coomans

​​​​​​​ De toekomst van klantgerichtheid

We verlaten het oude normaal en betreden het nieuwe. Er zal altijd een tijd zijn voor en na de coronacrisis.

Om optimaal te kunnen omgaan met de veranderende wereld in de huidige situatie en om helemaal klaar te zijn voor het (bedrijfs)leven post-corona hebben we voor jullie een webinar in petto. De titel is ‘De toekomst van klantgerichtheid’.

Als spreker wisten we een absolute topper te strikken. Steven van Belleghem is ‘Customer experience expert’ en een kei in het inspireren van bedrijven om klantgerichte organisaties te worden en te blijven in deze snel veranderende, meer dan ooit digitale wereld. Als keynote speaker in het domein van klantgerichtheid sprak hij al op duizenden events in meer dan 40 landen. Van zijn boeken gingen al 130.000 exemplaren over de toonbank. Maar wat belangrijk is naast zijn palmares; Steven is een no-nonsense marketeer die de taal van de mens spreekt en continu grijpt naar voorbeelden die bij iedereen wel een belletje doen rinkelen.

Steven geeft ons tijdens deze webinar graag inzicht in hoe u sterker uit deze crisis kunt komen en hoe u de relatie met uw klant helemaal klaar kan maken voor de toekomst. In deze video krijgt u al een voorsmaakje!

U bent allen van harte welkom op ons digitale seminarie op 20 mei van 15u tot 16u. De presentatie duurt 45 minuten, daarna is er ruimte voor vraag & antwoord.

Schrijf hier in!